Another white dress? Fakk no.

Gå för fan inte till H&M i Örebro City. Fjortisar åker sällan bil, så ut med dig till Marieberg istället!

H&M förvandlats till en outletbutik med galet låga priser, vilket slutat i att du omöjligen kan hitta någonting under storlek 36. Senast i måndags hittade jag två otroligt vackra vita klänningar som nu försvunnit spårlöst, men det fanns tydligen en laxrosa version av min favorit kvar. Det fanns en hel bunt kvar, vilket fick mig att avfärda den som "unwearable", men efter en halvtimme i skottzonen återvände jag för att prova en...



Vita klänningar må vara vinnare i de flesta lägen, men de är också ett säkert kort (för säkert), så man får helt enkelt hoppas att min laxrosa mardröm kommer vara uppskattad på avslutningen. :3

Övrig bitching

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0