Mascara-måsten

För att överleva i dagens utseendefixerade djungel lär varje kvinna behöva ett mäktigt vapen. Eller två. Och en extra.

För ögonblicket tror jag att jag är stolt ägarinna till 12 mascaror, men utan dessa tre skulle jag sucka högt varje gång jag öppnade sminkväskan...

1. Den första mascaran är en liten present som jag lyckats lägga vantarna på som kommer till fet nytta så fort du ska fixa de nedre fransarna, rätta till smådetaljer eller sminka andra med maximal säkerhet. Diorshow Iconic av Dior är ett måste.

2. Jag antar att du som kollat på TV den senaste tiden sett Maybellines Colossal Volum Express mascara, min enda vattentäta mascara. Underbart resultat och bra att ha under sommaren ifall du vill dyka i de näst intill uttorkade sjöarna eller ta ett bubbelbad.

3.  Älska, älska, älska denna mascara. Min "main" som jag använder vid exakt alla tillfällen. Långa, fylliga fransar garanteras. :'3 Lash XL (maximum length mascara) av Estée Lauder
 


Övrig bitching
Anonym

omg du är inte ens fjo9rtis`? hahahahahhaha

2010-03-02 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0